Boží Láska vyjádřená Nádherou Jeho stvoření

O mně

VroniF
na signály.cz

Jsem katolička, zanícená patriotka Orlických hor a amatérská fotografka.

Toplist

TOPlist

Tagy

Archiv

11. 2. 2018 20:02

20.10.2014 jsem byla na návštěvě u příbuzných v Jablonném nad Orlicí. Bylo docela hezké počasí, a tak jsem si chtěla zajet kousek od Jablonného na své oblíbené místo. Neměla jsem mnoho času, takže jsem nestihla všechno, co jsem měla v plánu, ale…

O Dušičkách 2015 pokračovalo jasné a teplé počasí z předešlého dne, a tak jsem se rozhodla, že podniknu další túru, o níž jsem se domnívala, že je poslední toho roku. Měla jsem v plánu dojet do autobusem do Orliček a potom si projít jejich okolí…

4. 2. 2018 22:37

V roce 2015 se babí léto ukázalo ještě v prvních listopadových dnech, a tak jsem toho samozřejmě nemohla nevyužít. Většina listí ještě nebyla opadaná, a tak jsem si mohla dosyta užít ten podzimní koncert barev. 1. listopadu, tedy o Slavnosti Všech…

2. 2. 2018 12:21

Nadešel pátek, 6.9.2013, poslední den našeho pobytu v Deštném. Protože majitelka penzionu potřebovala uklidit pokoj pro další hosty, sbalily jsme všechny své věci, abychom po příchodu z posledního výletu mohly hned vyrazit na autobus. Já jsem si…

Jak jsem se zmínila na konci předchozího článku, středeční večer jsem strávila dumáním nad tím, jak se co nejefektivněji dostat do Luisina Údolí. A pak jsem na to přišla. Náš čtvrteční program jsem měla tedy naplánovaný tak, že ráno pojedeme…

Druhý den naší dovolené se nesl ve znamení zataženého dopoledne a proměnlivého odpoledne, a také nečekaných zvratů oproti tomu, co jsem plánovala. Týmž autobusem, kterým jsme den předtím přijely do Deštného, jsme dopoledne odjely na zastávku…

Bylo to někdy v létě 2013. Přišel mi jakýsi mail o tom, že jsem za jakési vyplňování vyhrála voucher na pobyt na tři noci pro dvě osoby v některém hotelu či penzionu ze seznamu, který se nacházel nejspíš někde na internetu. Bylo to celé takové…

29. 1. 2018 19:16
Rubrika: Březen 2015 | Štítky: zapad slunce

Ten den jsem byla nařezat nějaké kočičky, protože se blížila Květná neděle, a na zpáteční cestě jsem pořídila těchto několik snímků. Fotogalerie ZDE

Jedním z cílů mých túr po Orlických horách v roce 2016 a mým dalším snem byla i Dělostřelecká tvrz Bouda, na níž jsem naposledy byla nejspíš někdy v dětství. Třikrát jsem tuto túru odložila a vybrala si jiný cíl svého putování, až se přiblížil…

27. 1. 2018 11:02
Rubrika: Červenec 2015 | Štítky: Letohrad

Ten den jsem byla na kontrole u stomatologa. Byla jsem brzy hotová a myslím, že mi nejel žádný spoj zpátky, tak jsem zašla do města s tím, že se projdu zámeckým parkem. Protože však bylo pod mrakem, rozhodla jsem se fotit v BW režimu. Zašla jsem i…

« novější 1 2 3 4 5 starší »